søndag den 31. januar 2010

Weekend Marked

Vi fik sovet til kl. 11. Det var ikke rigtig planlagt at vi skulle sove saa laenge, men vi havde glemt at saette en alarm og jeg vaagner bestemt ikke tideligt. Vi skal blive endnu en nat I Bangkok saa vi skal lige bestille en nat mere paa hotellet. Det kom dog helt automatisk da vi ikke var klar til check out.
Efter en morgenmad ville vi finde en lyseroed taxa der kunne tage os ud til Weekend Market. Det er saa sjovt med de lyseroede taxa’er, saadan nogle skulle vi da ogsaa anskaffe os I DK, det goer livet paa gaden lidt festligere.
Hold fast hvor er det market stor og hvor er der mange mennesker. Foelte at jeg blev totalt klemt inde og gik derfor det meste af dagen med et total opkogt hoved. Dejligt! Hmm.. Det var nu alligevel rigtig hyggeligt og vi fik da ogsaa koebt et par ting eller ti. Bl.a. 2 store tasker, toerklaeder og gaver til mine dejlige foraeldre.
Der var simpelthen saa mange ting, saa man kunne nearest ikke overskue det hele og tror kun vi naaede at se ¼ af markedet. Super god dag med en fed stemming. Det var ikke saadan at alle hev og flaaede I en. Saa 10 point til weekend market I Thailand!
Haaber jeg har plads til det hele for skal paa floating market I morgen. Glaeder mig helt vildt, for det bliver lidt af en anderledes oplevelse.

1 kommentar: