mandag den 25. januar 2010

Endnu en aflysning

Vi skulle have vaeret paa en af verdens bedste, smukkeste 1dags vandreture I dag, men den blev selvfoelgelig aflyst paa grund af daarlig vejr. Ret bittert.
Naah en anden ting vi ogsaa fik at vide var at vores hostel er overbooked saa vi skal flytte over til et andet “rainbow lodge” lige I naerheden. Lidt irriterende men altsaa.
Da vi havde faaet alle vores ting paa plads gik vi en tur ned til Huka Falls. Et lille vandfald med sindssyg meget tryk paa. Vandet har den smukkeste blaa farve I alle nuancer. Super flot. Pga. Vulkanerne I omegnen er der ogsaa varme kilder, men da vi naaede dem begyndte det at lyne og saa synes jeg ikke lige det var tid til at springe I vandet.
Resten af turen regnede det og lynes var ret taet paa saa man gik lidt og overvejede hvornaar det ville ramme traet ved siden af en. Det gjorde det heldigvis ikke!!!

Endnu en daarlig nuhed. Jeg har glemt min extern hard disk paa det andet hostel. Gik derned for at se om de havde fundet den men den er ikke kommet til receptionen saa der er sikkert en der gerne ville beholde den og bruge den selv, da den heller ikke laa I den safe jeg havde haft. Er mega bitter paa mig selv. Heldigvis har Merete de fleste billeder saa det er ikke alle der er gaaet tabt men er saa pisse sur paa mig selv og har mest af alt bare lyst til at give mig et ordenlig los bagi. Hvorfor mister jeg altid vigtige ting?? Kunne jeg ikke have glem en sok, nej nej smid alle dine billeder vaek.. IHHHH!!! Pis og L…!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






Ikke den bedste dag I hele verden!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar