fredag den 1. januar 2010

HAPPY NEW YEAR - Christchurch







Nytaarsaftensdag.

Vi skal paa storindkoeb. Butikkerne har lukket de naeste 3 dage saa vi skal koebe masser af mad!
Paa vores tur har vi ogsaa vaeret lidt inde og kigge paa andre ting (toej og sko). Har kun klipklapper og dem kan man jo ikke holde nytaar i. Fant et par fine roede ballerinaer saa kommer til at holde nytaar i flade sko. Hvad sker der for det. TIlgengaeld passer de til min kjole.
Vi var inde og se paa armbaand I en forretning. Jeg havde proevet et og I den noeddeskal jeg nogle gange vandre rundt I glemmer jeg at tage det af foer jeg gaar ud af butikken. Inde I en anden butik ser jeg saa jeg stadig har det paa og gaar total I panik. Merete og jeg skynder og saa til bage og laegger armbaand paent paa plads igen. HOLD KAEFT hvor havde jeg daarlige nerver, men kom da heldigvis ikke I faengsel denne gang. PUHA det kunne have vaeret koent at sidde I faengsel nytaarsaften.
Ellers gik shopping turen smerte frit. Bortser fra at vi ikke kunne koebe sprut fordi vi ikke havde noget New Zealandsk koerekort eller pas. Hvad fanden er det for en regel. Fik total stress da butikkerne skulle til at lukke og vi skulle naa at hente pas. Vi naaede da heldigvis det hele og er total klar til I aften.

Paa Hostlet moedte vi en fyr fra Sweiz, en fyr fra Canada og en pige fra USA og et par fra England. Vi sad og hyggede og fik gejlet en stemming op. Ved en 23tiden bevaegede vi os med centrum til at fyrvaerkeri og live musik. Vi havde det fantastic sjovt. Senere tog vi paa en bar som var fuldt med kinesere og japanere. Her blev vi ikke ret laenge men begav os videre mod ‘The Boogie’. De spillede det fedeste musik. Total 70/80 stil. Det var helt fantastic og der blev danset til foedderne begyndte at bloede. (Nye billige sko er bare ikke altid gode).
Hjemturen foregik paa bare taer men saa ved man at aftenen har vaeret vellykket.

TAK FOR ET FANTASTISK AAR. GLAEDER MIG ALLEREDE TIL ENDNU ET AAR MED MASSER AF GODE OPLEVELSER!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar