onsdag den 13. januar 2010

Bungy Jump - New Zealands hoejeste













Saa har jeg klaret endnu et Bungy Jump, denne gang i New Zealand, Queenstown. Det er simpelthen bare en fed oplevelse. Det var ikke helt saa slemt som foerste gang da springet var en del mindre, 134m elastik. Man hopper ud fra en cable car saa der er den smukkeste udsigt ever over bjerge og flod. Federe kick faar man ikke!!!!
Fulgtes selvfoelgelig med Merete, de hollandske piger og de engelske drenge. Det var alles de andres foerste gang saa de var alle ret nervoese. Hvilket varret sjovt for os for saa kunne vi pirre dem lidt. Fantastisk.
Var ikke nervoes foer jeg blev sat i "tandlaegestolen" og fik paafoert elastikken til foedderne. Turen fra stolen og ud til kanten er helt klart den vaereste. Men der findes ikke noget bedre end at tage springet og nyde det frie fald. Det er bare fantastisk.
Denne gang skulle man udloese en sort snor som gjorde man blev vendt til siddende stilling. Det kunne jeg selvfoelgelig ikke finde ud af som kom op med hoved dinglende nedaf. Hmm havde sagt til guiden at jeg sikkert ikke kunne finde ud af det og han grinede da ogsaa lidt af mig da jeg kom op.

Alt i alt en super fed tur!! Elsker simpelthen det sus i maven som et bungy jump giver. Kunne proeve det flere tusind gange endnu!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar