fredag den 8. januar 2010

Nelson - Tasman National Park






Saa skal vi med de engelske fyre ud og hike I 5 timer I en national park. Solen skinner, saa alt tyder paa det bliver en fantastic dag. Merete og jeg har lavet en god lille frokost.
Vi tog bussen ud mod national parken. Her blev vi sat at ved stranden, hvor efter vi skulle med taxabaad hen til rutens start.
Vi blev sat sat af ved den fineste lagoone og saa var det ellers bare og vandre de naeste 4 timer tillage. Det foerste stykke gik meget op og ned, men da det var overstaaet var der en god sti hele langsbjergkanten.
Merete og jeg fulgtes det meste af vejen med Adam og scuba Steve. De andre nearest loeb ruten. Jeg fik ogsaa brugt lattermusklen en del. Paa de fleste hikingture har jeg vaeret plaget af at smuble hele tiden. Paa denne tur har Adam saa overtaget min plads og kunne ikke stoppe med at grine hver gang han snublede. Utrolig hvor lidt der skal til for at more mig. Merete var heller ikke helt god til at styre motorikken saa jeg fik en masse billige grin ud af det. Dejligt!!!! Isaer naar jeg ikke selv snublede en eneste gang. Hvad sker der lige for det?!?
Det var en utrolig smuk tur hele og maa tilstaa at benene var en smule traette.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar