søndag den 31. januar 2010

Turen til Thailand

Tog ud til lufthavnen ved en halv et tiden. Saa havde jeg lige 3 timer inden jeg skulle flyve. Merete der foerst skulle flyve ved en 23-tiden var taget med for at holde mig med selvskab. Meget hyggeligt for mig og maaske en smule kedeligt for hende, for hun skulle sidde I lufthavnen I 9 timer foer hun kunne boarde.
Jeg elsker jo sushi saa lokkede Merete til at spise noget. Det var helt fantastisk at slutte New Zealand af med laekker mad. Mums siger jeg bare.
Der var naesten ikke nogle mennesker I flyet saa jeg havde en vindusplads med tre saeder for mig selv. Saa Jeg laa ned og noed livet. Der var en masse gode film, saa bl.a. Fame, This is it, The time travelers wife, og hangover (elsker den film, griner hver gang jeg ser den!). Havde helt firkantede oejne af at se alle de film men jeg havde det nu meget hyggeligt. Naaede lige at sove et par timer foer jeg skulle saette mig op og vaere klar til landingen.
I lufthavnen ville Amalie saa vente paa mig. Meget lukserioest at blive afleveret og hentet igen. Foelte mig meget priviligeret! Vi fandt heldigvis forholdsvis hurting hinanden. Der gik kun 1 ½ time fra jeg stod ud af flyet til vi stod sammen.
Vi moedte en meget flink canadisk pilot som hjalp os med at finde en taxa og fik ordnet det saa vi ikke blev snydt. Rart med saa mange flinke mennesker.
Det foerste hotel vi gik ind paa, var selvfoelgelig fuldt booket men vi fandt et laengere nede af vejen som ogsaa var Ganske udemaerket men en smule dyrt. Vi besluttede os dog for at blive natten over og finde et bedre sted I morgen. Da vi havde faaet lagt vores ting ville vi lige ud og se nattelivet. Vi tror vi bor paa backpacker street for der er hundrede vis af dem. Det er simpelthen saa hyggeligt og kan slet ikke forstaa at jeg er I Thailand sammen med Amalie.
Vi fik os lige en bid at spise og saa var det I bad og paa hoved I seng. Kl. Naaede dog paa en eller anden maade at blive 2 om natten. Vil slet ikke vide hvor mange timer jeg har vaeret vaagen, men kan afsloeret at jeg var MEGET traet da jeg lagde mig I sengen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar