torsdag den 14. januar 2010

Board River Surfing

Puhaa jeg er bare mere end forkoelet Det foeles som om mit hoved vejer 10.000kg og snottet loeber ud af mig. Det goer det heller ikke meget bedre at jeg hoster som en gal. Overvejede lidt at aflyse turen, men blev alligevel for staedig da jeg nu har betalt og ikke ville faa pengene tillage. Da jeg foest var kommet op og havde faaet blaest noget af snotten ud gik det lidt bedre.
Merete ville ikke med da hun ikke er helt saa vild med vand som jeg. Moedte det sjoveste par fra USA. Det var en fest at vaere sammen med og de havde den fedeste humor.
Efter et koert “moede” med hensyn til sikkerhed ifoerte vi os nogle sexede vaaddragter, hjem, sko, finner og redningsvest. Selvfoelgelig ogsaa et board. Herefter var det en lille koeretur ud ned til et stille sted paa floden. Her fik vi gennemgaaet en masse tegn og proevet nogle af de tricks vi skulle lave ude paa floden. Det er ret meget gang I floden for tiden fordi det har regnet saa meget. Det var vildt sjovt at vaere I et med belligerent og der er bare ikke noget at goere end at flyde med stroemmen. Den snore dig rundt og nogle gange kan du dykke ned under vandet til en understroemt som foere dig ca. 10 sek. Under vandet hvor efter den skyder dig op til overfladen. Vild go griner og en smule graenseoverskridende.
Er en smule traet I armene og I benene og efter alt det plaskeri.

(billederne ligger paa en cd-rom saa de kommer senere naar jeg finder en god computer og billigt internet:))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar