mandag den 28. december 2009

White Sandy Beach

Saa er det op nordpaa igen. Her er super hyggeligt med masser af venlig personale og nolge super friske gaester. Merete og jeg har bare ligget og sove toemmermaendene ud. Hold fast hvor har jeg vaeret traet.
Efter aftensmaden var der uderholdning. Foerst lavede personalet dans og derefter skulle vi selv op og vrikke numsen.
De andre var total I hopla men jeg var total smadret. Fik dog et par drinks og da de andre tog videre over paa det andet hostel gik jeg I seng.
Hvad sker der???? Var saa traet at jeg gik glip af en fest. Tror aldrig det er sket foer. Jeg maa vaere blevet gammel., eller syg for det er da ikke normalt.

Dagens efter har jeg bare snorklet rundt langs stranden. Det er et ret ikke langt fra hvor der er masser af fisk I alle farver. Her er ogsaa nogle rigtig fine koreller saa man kan bruge masser af tid paa at plaske rundt. Skoenno.
Naesten alle er rest videre der er kommet en hollandsk og en tysk fyr. De er total friske og vi har sidder og drukket hele eftermiddagen. Hvad skal man ellers lave paa en oede oe?? Hmm.. Maa se hvor laenge jeg holder.

Vi laver ikke en dadel her. Slapper bare af og nyder livet. Baade Merete og jeg har total mavekramper saa vi laver ikke andert end at sove. Haaber virkelig det gaar vaek til jul. Det er lidt aergelig at vaere paa den vilde pary oe, hvis man skal ligge I sin seng og vaere syg. Hmm. Kryds fingre.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar