lørdag den 12. december 2009

Los Angeles

Saa er vi kommet til Los Angeles. Her skal vi vaere i en nat og saa flyver vi igen om aftenen.

Vores flyvetur fra Costa Rica til L.A var en smule ubehaglig. Der var sindssygt meget turbulens saa under hele flyveturen fik vi en masse gratis massage (det bumlede som et i helvede) og nogle ordenlige rutsjeture (naar flyet ryger et godt stykke ned, eller det foeles ihvertfald saadan). Merete og jeg sad desvaerre ikke ved siden af hinanden. Jeg var saa heldig at sidde ved siden af en som kastede op hele vejen. Skulle virkelig koncentrerer mig om ikke selv at begynde at kaste op selv. Puhaa.. Efter 8-9 timers flyvetur landede vi. Vi fik rimelig hurtig vores bagage og saa var det bare om at finde et hotel. Hele lufthavnspersonalet vat forarget over at vi endnu ikke havde fundet et hostel eftersom L.a. er saadan en stor by. ( Saa er der vel mange at vaelge imellem, taenkte jeg.) Det var heller overhoved ikke noget problem at finde et. Der er en masse computere i lufthavnen hvor man gratis kan ringe til en raekke hoteller. Det gjorde vi og 20 min efter blev vi hentet.
Senere gik vi ned i baren for at faa noget grartis champange. Var total oplagt paa en lille en, saa man lige kunne sove lidt bedre og hurtigere efter den lange flyvetur. OBS!! Man skal jo vaere 21. Lille mig er jo kun 20 hmm. Ret bittert. Var ellers gaaet saa ivrigt ned til bartenderen og overrakt min lille campangeseddel. Saa der sad jeg med en cola sammen med Merete, to aussier og to fra skotland som alle drak champange og sprut. FEDT!! Heldigt for mig var det at aussierne havde taget sprut med fra lufthavnen. Vi gik lige op paa vaerelset og lavede en opfyldning. Flasken blev gemt i en pose uden for baren og saa havde jeg mit eget lille tag-selv-bord. Senere paa aften fik jeg dog lov til at koebe oel, sprut og de beroemte jaegerbumbs (som ioevrigt smager ret godt). Det blev til en lang og sjov aften. Med min charme, selvtilid og utrolig klamt og fedtet haar fik jeg alligevel lokket nogle drinks ud af bartenderen et sted i L.A. Tihi..



























































Dagen efter, med en del flere toemmermaend end jeg lige havde regnet med, tog Merete og jeg paa shopping. Vi moedte en anden dansk pige og endnu en aussie. Fik sendt endnu en kaempe pakke hjem. Den anden er ikke kommet endnu (der er gaaet en maane, haaber ikke den er gaaet tabt).


Herefter fik jeg baade koebt nyt kamera og computer saa har ikke flere penge tilbage. Men kan da tage en masse billeder af det jeg ser. haha..










Da vi kom tilbage fra shoppingtur sad vi lige og sundede os. De to australske fyrer vi havde moedt har lejet en bil (uden tag) saa de koerte os til lufthavnen. Vildt sjovt tur og ret blaeret at koere i. Der blev skruet ordenlig op for musikken og saa havde vi en lille festlig tur.


Fik ikke set ret meget af L.A men vi havde det alligevel ret sjovt.



Vi fik lidt af en overraskelse da vi naaede til lufthavnen. De havde rykket flyet en time frem, saa da vi stod ved skranken og skulle tjekke vores bagage ind var der 20 min til vi skulle boarde. De boarder heldigvis en time foer flyet letter saa vi naede det. Men blev en smule stresset for skulle igennem to sikkerhedstjek.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar