tirsdag den 8. december 2009

Vi ses Mellemamerika

Saa er det tid til at forlade Mellemamerika. Det har vaeret fantastisk at rejse rundt og overraskende let at komme fra et sted til et andet.









Selv om vi ikke har haft meget tid, har vi faaet set lidt af det hele hernede bl.a. mayaruiner, havskildpadder, aktive vulkaner, dyreliv, sovet i haengekoeje under aaben himmel, vandfald, regnskov og andet godt.





Jeg vil rigtig gerne tilbage til Guatemala, Nicaragua, Honduras og Costa Rica og se mere. Naeste gang ved jeg ihvertfald at jeg skal saette tid af til to ugers spanskkursus. Tror det er guld vaerd, selv om det har vaeret interessant at begive sig rundt i lande, hvor man ikke kan komunikerer ordenlig med befolkningen.
Det er utrolig hvor meget forskelligt vi har set hernede og ville paa ingen mulig maade have ersattet dette sted med et andet i verden.
Menneskerne er soede, lige meget hvad udenrigsministeriet siger. Maden er god og billig, er dog lidt traet af boenner og ris. Naturen er absolut fantastisk.

Saa laenge man bare taenker sig om, som jeg jo altid goer!, er det et fedt sted at tage til.










Kan varmt anbefale det til alle!!!!




















Naste stop er LA. Her skal vi vaere i halv anden dag. Skal naa at koebe nytarstoej, sende en masse ting hjem og andet godt.

Herefter kalder FIJI!!! Glaeder mig til laekre hvide strande, god stemning, fest og farver. Er sikker paa det bliver et godt sted at holde jul.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar