mandag den 28. december 2009

Bounty

TOEMMER MAEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg har aldrig I mit liv haft det saa daarlig som jeg har det nu. Da jeg skulle tage min backpack paa faldt jeg serioest bag over. Det er serioest kun noget som sker I film, eller for Gaby naar hun har saa ekstreme toemmer maend. Det andre fik sig I hvert fald et godt grin.
Troede jeg skulle doe paa baaden over til Bounty. Havde det simpelthen saa elendigt. Da vi var blevet tjekket ind gik jeg ogsaa I seng med det samme. Sov lige indtil frokost, hereafter var det I seng igen og saa sov jeg lige indtil aftensmad. Derefter havde jeg tilgengaeld faaet det en smule bedre og Merete og jeg gik en tur rundt om oeen. Ret hyggelig med en fin sol nedgang.
En noget keeling dag men det er heldigvis noget som sker yderst sjaeldent!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar