mandag den 28. december 2009

Beach Escape Resort

I dag har vi haft tid til at sove laenge. Dejligt. Har desvaerre ikke sovet specielt godt for er plaget af myggestik og sengelus. Saa I dag skal vi paa apoteket og have vasket toej!
Der er ikke noget stroem paa de fleste hostels saa vi fandt et stoerre hotel hvor de kunne ordne det. Toejet ville bare blive afleveret paa vores Resort. Meget enkelt og billigt det kostede kun 30 kr.
Herefter var det en tur paa apoteket og faa en masse god crème til alle de kloende stik. Haaber virkelig det hjaelper for det er ved at tage livet af mig.
Ellers har vi bare vaeret rundt I byen og shoppet underused og andre gode ting som juletrae og jule pynt. Nu er vi ved at vaere klar til jule aften.
Merete og jeg har ogsa koebt en julegave til hinanden. VI havde hver 30 min til at finde noget. Merete var foerst og da hun var faerdig begyndte butikkerne at lukke. Saa jeg havde vildt travlt men fandt dog noget.

Da vi kom hjem skulle vi igen pakke vores tasker for I morgen skal vi ud paa oeerne. Solen er begyndt at skinne igen saa glaeder mig til at komme ud og nyde livet paa en strand.
Senere paa aftenen moedte vi med de andre fra feejee experience til noget “fire dance” paa wet negligence hotel. Det var et rigtig fedt sjovt og vi hyggede os.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar