mandag den 28. december 2009

Juleaften

GLAEDELIG JUL!!!! J
Sikke en dejlig dag det er I dag. Juleaftensdag. Glaeder mig saa meget til at fejre jul paa en helt anden made. Vi har det totalt lukserioest paa Beach Comber, for vi gad ikke sove I 100 bed dorm saa vi har bestilt et dobbeltvaerelse. Her har vi saa coalesce og andet godt. Saa nu kan vi drikke koldt vand!!! Det er fantastisk og skal nok blive godt med toemmer maend I morgen.
Julie og Sabrina har vaeret her I nogle dage saa da Merete og jeg ankom havde vi lidt travlt med at komme I bad og dulle os op inden aftensmaden. Paa vej op til vores rum moeder vi de to skotske fyre fra L.A. De havde lige besluttet sig at holde jul her. Det tegner til at blive en hylende morsom aften.
Aftensmaden var mexicansk inspireret og rigtig laekkert. Der var live musik og forsangeren sang BARE godt saa det kunne ikke vaere bedre.
Efter maden hentede Merete og jeg de lille blaa juletrae som vi har slebt rundt paa I 10 dage. Ingen jul uden juletrae. Sabrina, Julie, Merete og jeg dansede saa rundt og juletraeet nede paa stranden til stor fornoejelse for hele oeens gaester. Alle samlede sig dernede og saa paa. Efter dans var det gavetid. Fik en masse undertroejer af Merete og et par Nye abuser. Saa nu kan jeg klarer mig lidt igen. Merete ved ogsaa at jeg havde saadan nogle taenker spil saa hun har givet mig en terning. Hmmm tusind tak J

Da vi var faerdige med vores julep at var det oel-leg inde paa dansegulvet. Vi havde lavet et dansk hold med en tysker. Vi vandt ikke men havde det vildt sjovt. Saa var der doemt BULA DANS bagefter. Vi har jo oevet os paa de andre oeer saa vi gav den maks gas. Derefter var der par dansekonkurrence. Dansede sammen med en fyr fra Wales og det endte med vi vandt. Fik en junk oel gratis - super god praemie.
Stemningen var bare I top og vi gav den for vildt gas inde paa dansegulvet som ioevrigt bare bestaar af sand. Begyndte at kamp svede saa Sabrina og jeg besluttede os for at hoppe en tur I boelgen blaa. Det var saa rart at blive koelet ned og saa var vi klar til at give den gas igen.
Da baren lukkede fik vi os lige en toast og hygge snakkede og saa var det paa hoved I seng efter en glimrende aften.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar