mandag den 28. december 2009

Fiskning

Dejligt med en dag hvor vi ikke skal pakke. Merete og jeg har besluttet os for at blive her I to naetter. Vi har ogsaa faaet drengene overtalt til at blive en dag mere hvis vi tager med paa fisketur.
Efter morgen mad var der igen kokuscermoni. Det er meget hyggeligt og drengene fik proevet kraefter med at skraelle en kokusnoed.
Herefter var jeg ude og svoemme I to timers tid. Saa ikke en eneste lille fisk, men det var rart at faa roert sig.
Saa var det tid til at Fiske. Har aldrig proevet at Fiske saa aner ikke hvordan man skal goere, men det finder jeg vel ud af. Solen skinner saa kan da nyde vejret hvis jeg er mega daarlig.
Jeg var dog den foerste af Merete og drengene til at fange en fisk. EN lille fin en af slagsen. Det var saa ogsaa den eneste jeg fangede. En smule trist men saadan kan det gaa. Merete fangede en ordenlig mobbedreng.
Nu ved jeg da at jeg paa ikke har taalmodighed nok til Fiske. Synes det er rigitg kedeligt at Fiske naar man ikke fanger andet end en fisk.

Laa lige en time og blundede foer vi skulle paa sunset walk. Vi var en ret stor gruppe som sejlede over paa en anden oe lige overfor vores. Det var ikke den smukkeste solnedgang jeg har set, for der var nogle skyer. Tilgengaeld var solen rigtig flot rundt og du kunne tydelig se den gaa ned I vandet. Solen bevaeger sig bare hurting. Det var lige foer du kunne se den bevaege sig hvert sekund som I en tuneful.

Herefter spiste vi aftensmad og spillede endnu en gang kort.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar