mandag den 28. december 2009

South Sea

South Sea er den mindre oe jeg I mit liv har vaeret paa. Det er ogsaa en af de mindre oeer Fiji har. Man kan gaa hele oeen rundt paa mindre en 5 min. Og det er ikke engang loegn. Den er mikro.
Vi ankom ret sent saa har bare ligget og nydt aftensolen paa en solbaenk. Herefter var der aftensmad. Merete og jeg var stadig en smule kvaestede saa vi gik I seng kl. 9. J

Dagen efter var vi meget aktive. Vi har vaeret ude og sejle I submarine og snorklet, ligget paa stranden og hygget. Desuden blev vi inviteret paa en lille sejltur af en engelsk pige. Man kan frit bruge sejlbaade og andet godt og da hun nu gik til sejllads ville hun da gerne give os en lille tur. Det var simpelthen saa hyggeligt og vi sejlede flere gange rundt om oeen.

Om aftenen tog alle folk fasted med den gule baad, men der ankom ogsaa en gruppe drenge. Saa efter aftensmaden stod den paa vin og oel. Det var smadder hyggeligt lige indtil jeg blev lidt for fuld. Puhaa.. Det er ikke let at styre naar man har stegt en hel dag og ikke drukket helt nok vand. Oev oev.. Tog mig selv I at ligge udenfor at sove.. Hmmm.. Havde dog baade dyne og hovedpude.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar