mandag den 7. december 2009

Turen gaar til Costa Rica

Godmorgen! Kl er 04:15 vi skal med bussen kl 06:00, men vaere der en time foer. HADER disse morgener. Selv om jeg har sovet i nat foeler jeg mig fuldstaendig bombet.
Da vi foerst er kommet paa bussen er det hele fint og turen gaar glimrende - lige indtil vi naar graensen til Costa Rica. Her skal vi gennem pas kontrol og bagage kontrol. Her stod vi saa og gloede over 2 timer. Varmen goer det ikke meget bedre og min taalmodoghed er lig med 0 naar jeg er sulten og vi var ved at doe af sult. Merete og jeg har jo ogsaa koebt to kaempe, utrolig flotte tasker i Antigua. Et minus er at de ikke er saerlig praktiske at slaebe rundt paa. Glaeder mig til at sende dem og en masse andet hjem med posten. :) Vi klarede da koeen.
Da vi foerst var kommet ind i Costa Rica blev vi stoppet af politiet hver halve time. De skulle se vores pas hver gang.
Omsider kom vi dog til stationen og videre derfra til vores hostel. Hostel Pangea et mega fedt hostel.



Vi skal kun vaere her en nat og saa videre til La Fortuna. Det skal nok blive godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar