lørdag den 28. november 2009

Meretes foedselsdag og de 7 vandfald


I dag er det Meretes foedselsdag huraa huraa huraa. Hun fylder 25 aar og selvfoelgelig skinner solen og det er dejlig varmt. I dagens anledning skal vi ud og se de 7 vandfald som ligger i omegnen af Juayua, den by vi bor i.









Billede af Merete til venstre viser noget af det vandfald vi skulle klatre ned af.








Jeg startede dagen med at synge foedselsdagssang for Merete. Meget yndigt eller. Bagefter kom vores guide og saa gik vi ellers bare derudaf. Turen tog omkring 6 timer.
Merete og jeg blev en smule overraskede paa vores tur. Da vi naaede det foerste vandfald viste det sig at vi skulle klatre ned af det. Vi havde kun et reb at holde i ellers var det bare om at kravle. Blev sinddsygt vaad og var en smule bange for at mit kamera ikke ville holde til det. Det gjorde det heldigvis og jeg var MEGET lettet da jeg kom ned. Der kom en smule hoejdeskraek op i mig. Var faktisk lidt bange et kort sekund. Men vi klarede det. Vores guide kan ikke et ord engelsk og vi kan stadig ikke ret meget spansk. Var ret spaendt paa om det var det eneste vandfald vi skulle kravle ned af eller hvordan. Kun tiden ville vise hvad vi skulle igennem. Vi skulle passere en masse smaa floder. Det var helt fantastisk smukt at staa i en flod og se op paa det vandfald vi lige hvade klatret ned af og flere til. Heldigvis var det foerste vandfald det eneste vandfald vi skulle klatre i.
De naeste skulle vi bare kigge paa og dyppe foedderne i.
Det var en rigtig flot tur og vi spiste en laekker frokost ved siden af et lille vandfald.
Turen var ret haard og kringlet men er glad for vi gjorde det er gennemfoerte. For smukt det var det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar