torsdag den 25. februar 2010

Phi Phi - saa slutter vi af med Thaiboxing

Ja Malie ved lige hvilke knapper hun skal trykke paa for at faa mig til at lave maerkelige ting og sager. I foregaar saa vi noget Thaiboxing hvor turisterne ogsaa kunne komme op og kaempe mod hinanden. Hunh kom paa den geniale ide at jeg da ogsaa skulle op og kaempe. Hmm heldigvis var aftenen ved at vaere slut og kampene var til ende. Hun har saa prikket til mig lige siden og sagt at jeg skulle goere det.
Ja hun fik trykket paa de rigtige knapper og til sidst kom den afgoerende saetning. Du toer ikke!!! Lidt efter stod jeg oppe i ringen og skulle bokse mod en russisk pige. Hmm..
Fik en fri spand.. Kunne godt nok ikke drikke den, men det var sgu hele oplevelsen vaerd alligevel. - selvom jeg tabte kampen :S



Ingen kommentarer:

Send en kommentar