lørdag den 13. marts 2010

Bangkok

Efter 15 timer i bus (troede serioest jeg skulle doe) Det var noget af en kaotisk tur. Det hele startede ved graensen til Thailand, hvor vi ikke gad give en uforskammet mand drikkepenge. Herfra gik det kun nedad, for det var aabentbart ham det stod for at faa folk i de rigtige busser. Vi fik lov til at svede lidt laengere og herefter skulle vi skifte minivan 5 gange. Troede aldrig vi ville komme frem. Med 5 timers forsinkelse ankom vi til Bangkok. Kl naermede sig midnat saa det var bare med at finde et hotel. Vi fik det sidste vaerelse, heldigvis det foerste sted vi soegte. De andre var mindre heldige og skulle paa jagt for at finde ledige vaerelser.


Vi har ikke lavet ret meget andet end at shoppe tasker og andet godt.
Saa nu er alle gaverne til familien i hus. DEJLIGT!!!!


Der er kaempe demonstrationer i Bangkok saa det er simpelthen saa meget politi og militaer over det hele.
Haaber at mit fly gaar her i nat, for de har truet med at aflyse alle fly. Haaber virkelig jeg er heldig saa det ikke ender med jeg skal sidde ude i lufthavnen i flere dage.

For lige at se ekstra sommerfrisk ud, til jeg kommer hjem, har jeg faaet lavet kroeller.. ;)

Danmark vi ses om 24 timer..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar