lørdag den 24. oktober 2009

Ansigt til ansigt med en 4 m lang hvidhaj

Jep jeg lever stadig. En fantastisk opleve at dykke med hvidhajer. Det kan varmt anbefales!!! Merete havde ikke lyst til at komme med ud paa det aabne hav saa jeg tog afsted alene. Eller der var selvfoelgelig en masse andre fantastisk sjove mennesker. Vi var omkring 25 paa en meget lille baad saa naede ogsaa at blive en smule nervoes. Men det hele gik fantastisk godt. Efter vi havde sejlet 5 min saa vi et par hvaler springe rundt i vandt. Saa flot at se. Efter ca. 15 min havde vi naeet vores maal. saa var det bare med at vente. Det tog ikke saa forfaerdelig lang tid foer den foerste haj kom. Helt fantastisk. Man padler rundt i et lille bur mens hajen svoemmer taet opaf. Saa ved man hvordan dyrene har det i en zoo. haha..
Jeg saa omkring 6 forskellige hajer. Den mindste var 2,5m og den stoerste naesten 4m. Og til dem som ikke ved det er 4m ret saa langt, naar man svoemmer rundt i et bur paa aebent vand med hvidhajer rundt om sig. ;0)

Paa vej hjem saa vi to ret sjaeldende hvaler, albinoer. Ret fedt.

Naeste by staar den paa verdens hoejeste bungee jump. 216m. Kan naesten ikke vente.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar